הפעלות לקייטנות - הפעלות לקייטנות בצפון - יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> הפעלות לקייטנות קיץ

הפעלות לקייטנות / מוסיקה מעגל מתופפים ושירה, את אלו הילדים זוכרים.

בקייטנות רבות נערכות הפעלות של מוזיקה ושירה אליהם מוזמנים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. אלו מביאים איתם ניסיון רב ובו כלים רבים היכולים להעניק לילדים גירוי יוצא דופן בכל הנוגע לתחום עיסוקם. בהפעלות אלו ניתן לראות איך כמעט כל ילד בקייטנה מוצא את תפקידו במערך המוזיקלי בין אם בשירת סולו, ליווי, ניגון על כלי נגינה שונים ועוד. 
לא פעם הפעלת בקייטנת קיץ של סדנאות מוזיקה ושירה מהווה הכנה לקראת מופע מרגש המתוכנן לטקס הסיום של הקייטנה, אליו יוזמנו בני המשפחה של הילדים. שם יוכלו הילדים להביע את כישרונם המוזיקלי ולתת ביטוי לכל מה שלמדו בסדנאות השונות – פיתוח קול, עמידה מול במה, הגשה, ריקוד ועוד. 

הפעלות לקייטנות - מוסיקה מעגל מתופפים שירה וריקוד -מקום לביטוי האישי של הילדים.

סדנאות של מוזיקה, שירה וריקוד מהוות כר רחב של פעילויות וחוגים. בקייטנות רבות מוסיפים לימים אלו פעילות של מעגלי מתופפים אליהם ילדים בשכבות גיל רבות מתחברים. מעגלי מתופפים מהווים פעילות נמרצת של שירה וריקוד כמו גם לימוד מקרוב של תרבויות חדשות מאפריקה ואמריקה. 
הפעלות לקייטנות קיץ הנוגעות למוזיקה כוללות בין היתר שיעורים והתנסות בכל הקשור לאפשרות של ילדים רבים בלימוד של תקלוט על גבי מכשור אלקטרוני דוגמת פלטה של די ג'יי. כאן ניתן דגש רחב להכרה והחיבור בין מחשוב למוזיקה. עולם אשר מתפתח בכל פעם לכיוונים חדשים ובלתי צפויים. 
הפעלות רבות בקייטנות כוללות אף תחרויות שירה וריקוד שונות, ביקור באולפנים ובמות, ערבי קריוקי ובעצם כל רעיון אחר ויוצא דופן שיש בו חיבור למוזיקה, שירה וריקוד. 


 
הפעלות לקייטנות קיץ - יוסף המתופף
הפעלה לקייטנה עם יוסף המתופף
הפעלות לקייטנות גדולות  עם יוסף
ילדים חמודים בהפעלה של קייטנת קיץ עם יוסף המתופף
ילדים מרותקים בהפעלה לקייטנה עם יוסף המתופף

הפעלות תופים לקייטנות - עם יוסף המתופף הפעלות תופים לקייטנות

הפעלות לקייטנות עם שמחה וקצב - יוסף המתופף

הפעלות לקייטנות - יוסף המתופף לקייטנות

אחד מהפעילויות הרבות המסמנות את חופשת הקיץ של ילדים רבים הן הקייטנות המתרחשות. לרוב בחודש הראשון של החופש הגדול. אצל מארגני הקייטנות ישנה הערכות לאורך כל השנה על מנת לספק להורים ולילדים הפעלות לקייטנות קיץ ייחודיות ומהנות. מארגנים רבים רואים בהפעלות אלו את המאפיין החשוב ביותר ביכולת לומר האם הקייטנה הייתה מוצלחת עבור הילדים וצוות המדריכים. הפעלות לקייטנות חיוניות להצלחת הקייטנות

הפעלות איכותיות לקייטנות / ערובה להצלחת הקייטנה

ארגון קייטנות עם מערך לוגיסטי של הסעות, הרשמה, פרסום, ארגון כוח אדם איכותי.
זו משימה מורכבת, אלו המשימות שחיוניות לקיום קייטנות יציבות כשהילדים חוזרים הביתה ומספרים חוויות של התלהבות וכיף.
אך לדאבוננו הרב כל זה אינו מספיק ויש לספק לילדים חוויות בצורת אטרקציות שחלקן הבאת הפעלות חיצוניות לקייטנה. בזה נימדדת הצלחת הקיטנה.
אמר לי פעם מנהל קייטנות שמזמין אותי מידי שנה למרות שחלק מהילדים ראו אותי פעמיים ושלוש. הוא אמר לי שהוא מאמין בהפעלות קלילות כיפיות ומלאות שימחה
וזה מה שאני מביא להפעלות בשייטנות כיף שימחה קלילות.
אז אם קראתם עד כאן אתם מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעה במייל ואחזור אליכם
שאו ברכה יוסף המתופף.