מעגל מתופפים - יוסף המתופף - Drumming - מעגל ילדים במעגל תופים ובו מתופפים

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

מעגל שבו ילדים מנגנים בתופים


מאוד נכון לקרוא למעגל שילדים יושבים בו מעגל מתופפים.
במעגל עם תופים שילדים מתופפים אפשר לעשות הרב מאוד דברים. אפשר לא רק מפגש אחד אלה סמסטר שלם ואפילו שנה שלמה זה כמובן תלוי בהנהלת המוסד שבו בילדים לומדי והראיה הקהילתית  שרואה את החשיבות העצומה שיש לילדים שמנגנים במעגל מתופפים.


מה ילדים יכולים לעשות במעגל מתופפים במסגרת סמסטר?

למעשה אפשר לעשות המון דברים במעגל מתופפים לילדים במסגרת סמסטר.
דבר ראשון לטעמי צריך לשים דגש על החוויה. יש ללמד גם בצורה מובנת וגם על דרך החיקוי.
יש לצקת תכנים שמשלבים תנועה וריקוד. יש לגוון את הפעילות במעגל מתופים לילדים במשחקים. המון משחקים אבל לא סתם משחקים משחקים  שמוגדרים כתומכי למידה ושזה בדוק.
כל פעילות לימודית צריכה להימדד, לתוכנית צריכים להיות יעדים אך במקביל צריכה להיות בקרה וכלי הערכה על מנת להבטיח  שהמטרות של הפעילות במעגל מתופפים לילדים השיגה את היעדים ואם היעדים היו נכונים.
מעגל מתופפים לילדים ככלי להתפתחות חברתית מגבשת.
במעגל מתופפים הילדים חוווים חוויות מלהיבות. אם הסדנה בנויה נכון והמנחה שולט בחומר מסמן יעדים ובא מוכן עם מערכי פעילות נכונים בצורה מובנת אז הוא יודע איך ילדים אמורים להגיב לכל פעילות ופעילות והוא יחלק נכון בסדנה את החלק המרכזי של נושא מעגל המתופפים במפגשי קורס לחלק של למידה וחלק של החוויה.  החלק של החוויה חייב להיות מותאם לנושא הנלמד. כלומר לאחר 20 דקות של למידה יש להמשיך בתרגול חוויתי של הנושא אותו למדו הילדים במעגל המתופפים. מומלץ שהחלק החוויתי יהיה בתנועה ומוסיקה או על דרך המשחק.

יוסף המתופף הוא מראשוני המתופפים שסללו את הדרך למעגל מתופפים לילדים 

מעגל ילדים במעגל תופים ובו מתופפים

הישיבה הטבעית של האדם וילדים בפרט זה ישיבה במעגל. ישנם יתרונות רבים בישיבה בצורה הנדסית שכזו. יש המייחסים דימויים מסטים לצורה זו של ישיבה, אך למעשה אין צורך וזה לא נכון לייחס דברים שונים ומשונים לישיבה במעגל. זו צורה טבעית של ישיבה שבה כל אחד רואה את השני
בקשר עין ומרגיש בנוח בקבוצה.
מעגל ילדים במעגל תופים ובו מתופפים