מעגל מתופפים בצפון - מעגלי מתופפים עם יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> מעגל מתופפים >> מעגל מתופפים - יוסף המתופף >> מעגל מתופפים בצפון

מעגל מתופפים בצפון -חוויה צפונית קצבית 

על רכס הר הכרמל קיימים שטחים רבים הפתוחים לרווחת ציבור המטיילים והמבקרים. הרכס עצמו שמשתרע מחלקו הדרומי של חיפה ונשר ומגיע עד נחל מערות ועמק מהר"ל בדרום ובו מעל 90 אלף דונם של גן לאומי ושמורות טבע. 
השטחים הרבים על רכס הר הכרמל מאפשרים לקהל הרחב ליהנות מאטרקציות רבות. מטיילים רבים פוקדים לאורך כל השנה את הרכס הרחב. בכרמל מסלולי טיול רבים ומגוונים, ניתן לשלב בהם טיולי אופניים, סוסים ועוד וליהנות מלינה במקום. עבור קבוצות המגיעות לשטחי היערות ניתן כמובן ליהנות ממרחבים רבים בהם ניתן לקיים סדנאות רבות. 
עבור מדריכים המקיימים מעגל מתופפים בצפון ולהם קהל לקוחות מהסביבה הקרובה – חיפה, קריות, נשר, אזור חוף הכרמל ועוד יערות הכרמל מהווים את התפאורה המושלמת בקיום מעגל מתופפים בצפון בחודשי האביב והקיץ. שילוב מעגל מתופפים במרחבי הטבע של יערות הכרמל מוסיפים לאווירה האותנטית הנוגעת למעגלי המתופפים הקיימים בעולם כיום. עבור אלו המשתתפים במעגל מתופפים ההגעה ליערות הכרמל עבור הסדנא מאפשרת להם לשלב בה אטרקציות נוספות בין אם לפני הסדנא ולאחריה. 
עבור אלו המחפשים להצטרף למעגלי מתופפים בצפון וגרים באזור הכרמל ההמלצה היא למצוא סדנא המקיימת מפגשיה על רכס הכרמל יוצא הדופן. 

מעגל מתופפים בצפון – רמת הגולן

אזור רמת הגולן הנמצא בצידו הצפון מזרחי ושוכן בין נהר הירמוך מדרום עד הר החרמון בחלקו הצפוני. ממערב מתוחם הוא על ידי עמק החולה וימת הכנרת ובמזרח נעצר הוא על ידי הגבול עם סוריה. שטח רמת הגולן כולל כ-1,200 קילומטרים רבועים ובו אטרקציות רבות למטיילים ותיירים. בין היתר ניתן ליהנות במקום מטיולים סביב נחלים רבים, רחצה בכנרת, שמורות טבע ועוד. 
גם כאן מהווה רמת הגולן אכסניה נהדרת לאוהבי המוזיקה ליהנותעם מעגל מתופפים בצפון. שטחים רבים ברמת הגולן מהווים שמורות טבע ייחודיות בהם נוף מרהיב ומרקם נהדר של צבעים – רקע נהדר לנגינה עוצמתית בטבע כמו זו שניתן להפיק ממעגל מתופפים.
עבור תושבי המקום שחלק ניכר מהם מחובר לטבע ולמוזיקה האפשרות לקיים מעגל מתופפים בצפון בשטחים יוצאי הדופן של רמת הגולן מהווה הזדמנות נהדרת להתחבר לטבע גם דרך צלילים. שילוב הנגינה במעבה של יערות ושטחים ירוקים ופתוחים מוסיף כמובן נדבך עמוק יותר לחוויה המשותפת של נגינה. 

חוויות  ייחודיות של יוסף המתופף -  מעגל מתופפים בצפון.

כשאני יוצא לערוך מעגל מתופפים בצפון, אני מקבל מידע כללי לגבי אופי הקבוצה פחות או יותר. אבל שום דבר לא הכין אותי לאתגר שקרה לי.
הלקוח אמר שזה לכללית מחוז צפון. סבבה רופאי משפחה אחים אחיות כמו אצלכם במרפאה השכונתית או היישובית, אנשים מקסימים שלהם אתם מספרים היכן כואב לכם, או שאתם בדרך כלל (כללית) מקבלים תרופות ואם ממש כואב לכם הפניה לעוד שנה לרופא מומחה ואם זה  m/r/I אz צילום בעוד שלוש שנים, וכנראה שעד שיגיע התור תישכחו למה קבעתם תור.

מעגל מתופפים בצפון לכללית - השוק

הגעתי למושב לימן, ישנה שם חורשה יפה, התמקמתי עם הציוד, פיזרתי את התופים והדרבוקות, ערכתי את כלי ההקשה וההגברה וחיכיתי.
כעבור זמן מה הם הגיעו.
חשכו עניי הקהל היה מורכב ממוסלמים אדוקים ומיהודים חרדים ומעט חילונים ערבים ויהודיים. איך מחברים בין העולמות האלה

החלטתי שאני הולך עם הלב ויצא פיצוץ. האמת שהם חברה מקסימים אחלה חברה שבעולם.
כולם שרו שבחי ירושלים וכולם רקדו דבקה ככה זה כשהולכים עם הלב.

מעגל מתופפים בצפון

סדנאות רבות של מעגלי מתופפים בצפון הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה יוצאת דופן המאפשרת לרבים חובבי מוזיקה ותרבויות להתנסות מחדש בנגינה. מעגל מתופפים בצפון עבור מבוגרים, בני נוער וילדים מהווה פעילות ייחודית המשלבת בתוכה מגוון יכולות. עבור רבים באזור הצפון מעגל מתופפים מהווה סדנא נהדרת לשעות הפנאי. באזור הצפון קיימים אנשי מקצוע רבים בתחום אשר מקיימים מעגלי מתופפים. ניתן להצביע על אזורים ומקומות נהדרים המשמשים תפאורה נהדרת לקיום מעגלי מתופפים בצפון. 

 מעגל מתופפים בצפון
מעגל מתופפים לילדים בצפון
מעגל מתופים בצפון
מעגל מתופפים בצפון, כלי הקשה עם יוסף המתופף בצפון
מעגל מתופפים עם יוסף המתופף -  כדאי לדעת אני שונה מכולם - בגלל שאני הכי ותיק מכולם ובעל הנסיון הרב ביותר  ולא משנה עם זה מעגל מתופים בצפון בדרום או למשפחה של 5 נפשות בצימר . השוני הוא בדגשים של הפעילות לפי איפיון ופרופיל של מי שאתה עומד להופיע ולהפעיל. ככול שיהיה לי מידע מקדים כך אוכל להתאים את עצמי  לקהל היעד גם בפיעלות וגם במטרות הפעילות.
בתמונות למעלה, ילדים מרותקים במעגל מתופפים של יוסף המתופף
מעגל מתופפים  - סוד ההצלחה 1

אני לא מתלונן השבח לאל כל הפעלה שלי בדרך כלל (צניעות) אני זוכה לפרגונים.
שאלתי את עצמי לא פעם מה סוד ההצלחה עם מעגל מתופפים? לפי ההבנה שלי זה לא הציוד וזה לא סוג התופים וזה לא סוג המוזיקה וזה לא סוג ההגברה.
אז מה הסוד? פשוט צריך לאפין את הקבוצה ולפי האיפיון לעשות מה שמתאים ואם צריך גם להתיעץ.
כלומר " דע מול מי אתה עומד".
והדבר השני לבוא עם גישה חיובית ושמחת חיים.


סוד הצלחה 2 והמלצה חמה

עוד מסקנה שלי ממאות ואולי למעלה מאלף סדנאות והפעלות של מעגלי מתופפים בצפון, זה שלעיתים קרובות אלו שהזמינו אותך, לא פעם ולא פעמיים לא יודעים להעריך איך הייה מעגל נמתופים למרות שהם נחכו במעגל מהמתופפים כי אין להם קנה מידה או אינדיקציה, אז הם שואלים איך הייה אני באמת נהדר אפילו אם יש ילדים חסרי שקט ומפריעים או צרכים מיוחדים אז אני אומר כן אפילו הילדים עם החוסר שקט שיתפו בחלק מהסמן פעולה עד שנגמר להם וזה בסדר הם ילדים הייה נהדר.
כשאתה נותן לאלו שהזמינו אותך את הביטחון וההרגשה שהייה נהדר אז גם הם יחשבו כך והרבה פעמים אף יתנו את מס' הטלפון שלך לאחרים וזה קורה כל הזמן.
בחופשה בצימר בצפון, או בכל מקום, נהנים עם מעגל מתופפים וסדנאות למשפחות, יושבים במעגל ומתופפים מנגנים עם כלי הקשה מברזיל ואפריקה מוסיקה קצבית דינמית, וגם מסיבת ריקודית קטנה.
מעגל מתופפים בצפון - מקומות  בצפון שהיינו בהם.

לעשות מעגל מתופפים בצפון זה מושג כללי מאוד והצפון מחולק לצפון הרחוק מהמרכז והצפון הקרוב למרגז כך בכל אופן הבנתי מהלקוחות שלי וזה נובע מזמן הנסיעה מתל אביב והמרכז.
טיול של יום אחד אז מגיעים צפונה לאיזור הגליל המערבי, כרמל, רמות מנשה זיכרון ומרום הגליל, העמקים הצפוניים ובתוכם  עמק המעינות וממש עד הצד הדרומי של הכנרת וחמת גדר. טיול ליומיים זה כבר "זמן אוטובוס" כך קוראים לזה וזה עבר מחייב לינה

סיפורו של מעגל מתופפים בכרמל שבצפון, באזור האגם הנעלם.
את מעגל הצפוני הזה עשיתי לקבוצת עובדים שיצאו ליום כיף ובין היתר עשו טיול רגלי באזר האנדרטה לזכרם של הרוגי השריפה הגדולה שהיתה בכרמל בשנת 2010.

היגעתי לחניון האגם - האגם הנעלם בנחל אורן, ממש מתחץת לקיבוץ בית אורן, זה איזור ממש יפה סבוך בעצי האלון ומתחת לאחד העצים בפינה מוצלת ויפה התמקמתי.
תליתי גונג על העץ וכל מי שהיגיע חייב הייה להודיע על בואו הנקישה על הגונג דבר זה יצר קשר ראשוני טוב בעקבות קבלת פנים נחמדה שכזו גם פיזרתי כלי נקישה אקזוטים.
המראה של הפריסה הייה מזמין ותוסיפו קבחת פנים עם מוסיקה ותיפוף לטיני. בהמשך ניגנו מקצבים שונים עם תופים ודרבוקות ורקדנו דבקה החברה היו ממש נחמדים והודו לי על החוויה היפה שעברו.
מעגל מתופפים בצפון הכרמל
מעגל מתופפים בכרמל שבצפון
לאחרונה הינו בצפון - מעגל מתופפים בצפון בקיבוץ יפתח, מעגל מתופפים בצפון בקיבוץ נאות מרכדכי,  מעגל מתופפים בצפון בשתולה, מעגל מתופים בצפון , ביער קרית אתה, מעגל מתופפים בצפון בגליל תחתון, מעגל מתופפים בצפון במושבה מגדל, מעגל מתופפים בצפון בכפר הנופש עין גב, מעגל מתופפים בצפון במושב רמת מגשימים שברמת הגולן.
סיפור של מעגל מתופפים בצפון /  סדנת תיפוף, כלי הקשה והמון שמיח בוילה קרולינה שבשתולה

משפחות רוצות לפעמים לנפוש ביחד ואחד המקומות המדהימים שיש בצפון זה וילה קרולינה שבמושב שתולה שבצפון.
קיבלתי טלפון מגב' נחמדה סיכמנו על המחיר שהוא שווה לכל כיס.
הנסיעה הנסיעה לווילה קרולינה שבמושב שתולה היא חוויה מרגשת בפני עצמה. התחלנו את העלייה לצומת מירון עם נוף מדהים של הר בירייה וצפת מימין הגענו לצומת חירם אחרי שעברנו את מושב ספסופה והישוב גוש חלב  ולפננו ניגלה נוף מדהים של הר מתת ואדיר בהמשך נופים של הישובים ברכסים של הר מירון. הדרך מתפתלת ויש לנהוג בזהירות רבה.

הגענו לפניה לשתולה ומשמאל יש חניון מתחת לצמחיה ירוקה חיבים לראות משהו מאוד מיוחד. גם בהר אדיר יש תצפית נוף מהממת כל כל דרום לבנון. פשוט מדהים.
הגענו לווילה שהיא נקיה מפוארת מסודרת עם ג'קוזי ובריכה פינת משחקים לילדים פינת מנגל מקורה ורואים שבני המשפחה מאוד מרוצים מהמקום.
התמקמתי בחלקת דשא יפיפה הנושקת ליער קסום, כל ההרים מסביב ירוקים ויש תצפית חלומית לים התיכון.

מעגל מתופפים בצפון - החגיגה בוילה קרולינה שבשתולה בגליל המערבי.

המשפחה התמקמה על חלקת הדשא הירוקה. פתחתי בנגינה אומנותית על דרבוקה ג'מבה וכלי ההקשה הקהל נסחף וליווה אותי במחיאות כף. לאחר הסבר קצר על המקצבים והכלים חילקתי למשתתפים דרבוקות וכלי הקשה והאווירה התחממה תוך זמן קצר  מסיבת ריקודים שמחה ועליזה. סימנו עם משחקי קצב לילדים אך ההורים גם הצטרפו. סימנו עם השיר סלם בני המשפחה הודו לי במלא הלב.
חזרנו שמחים שהצלחנו להביא שימחה לעוד משפחה בנופש הצפוני שלה עם מעגל תופים בצפון.   
מעגל מתופפים בצפון בשתולה
מעגל מתופפים בצפון גיבוש לחב' קסטרו נהריה בחוף בצת
יוסף המתופף - יוסי פנסו
הפעלה זה מקצוע ישנם כל מיני סוגים של מעגלי מתופפים, יש כאלה שבאים עם כמה תופים ומלמדים מס' מקצבים יש כאלה שמביאים דרבוקות וזהו וכאן זה נגמר.
אבל יש מעט מאוד מפעילים שהם מפעילים מקצועים שבאים מהנשמה שמתכננים כל דבר ודבר ויורדים לפרטי פרטים הם באים מאהבה יש להם נסיון של הדרכה מבוגרים וילדים נסיון רב שנים ואחרי כל הפעלה הם בודקים את עצמם מה אפשר הייה לשפר במעגל המתופפים. אחד הדברים החשובים להם זה שמשתתפי מעגל המתופפים בין אם זה בצפון או בכל מקום אחר יהיו מרוצים כי הם רוצים לרצות וזו תכונה בסיסית לכל נותן שירות הרצון שמטרות הפעילות תושגנה וזה עושה את ההבדל הגדול בין מעגל מתופפים שלהם המעגל הוא השלמת הכנסה. אני יכול להמליץ על מס' מפעילים שאני מכיר ואני יודע שמרוצים מהפעילות שלהם ובשימחה אני מפרגן להם 1.להקת מתופפי המדבר 2. בומכה 3. ערן דרבוקה, דרבוכיף, ג'ננה, טם טם, דרבוקומניה. ברוך המתופף , רמי זהבי , תף הדרך. אני בטוח שיש עוד, אבל על החברה האלה למעלה מ 15 שנים אני שומע תגובות נהדרת עליהם. 
רוצים להצליח בבחירת בעל מקצוע, תשאלו תבררו תאזינו עם בעל המקצוע נוח גדם במצבים ובשאלות מקשות אם יש לו סבלנות. האם הוא בעל גישה חיובית. חפשו תמונות בגוגל מכל הזמנים האמינות של הפיסבוק בעיתית. בעל מקצוע רציני גם יבנה אתר תיקראו מה כתוב שם ותבינו את הראש. ממש לא מסובך.
ואחרון חביב באם במחיר סביר, מה זה סביר. אם התרשמתם אחרי ברור והוא דורש 200 שקל יותר אז הוא שווה את זה כניראה.
בהצלחה עם מעגל מתופפים בצפון.