מעגל מתופפים לילדים - מעגל מתופפים בקריות

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> מעגל מתופפים לילדים >> מעגל מתופפים לילדים בקריות

מעגל מתופפים לילדים בארץ – רקע ומידע

כמו רבים מהדברים הטובים בימינו, גם להקות המתופפים החלו את דרכן כתוצאה מערבוב תרבויות זרות. מהסמבה הברזילאית, דרך הקצב האפריקאי ועד, תאמינו או לא, הזמר הים תיכוני. אחרי שהפיצו את שמחתן בחתונות ואירועים בכל רחבי הארץ, החל החיבור הבלתי נמנע גם עם דור העתיד. כך נולדו סדנאות תיפוף וקצב, שהביאו עימן את הבשורה לאלפי אירועים לקטנטנים ולאלו שכבר גדלו – ימי הולדת, בר/בת מצוות וכו'. בצפון הארץ נפוצה הבשורה במהירות ובאהדה אין סופית. מעגל מתופפים לילדים בקריות הוא כבר מחזה שכיח למדיי, מה שלא הפחית במאומה מתחושת הייחודיות שלהקות הקצב הללו יוצרות. באמצעות סדנאות חד פעמיות או מספר שיעורים מהנים, מפתחים הילדים את היכולות הטכניות שלהם, לצד שיפור משמעותי ברמת הקורדינציה, חלוקת הקשב, הדיוק, עבודת הצוות ועוד. וזה עוד לפני שדיברנו על הגיבוש שנוצר, המוליד חברויות הנמשכות שנים ארוכות. 

מעגל מתופפים לילדים בקריות– מה עוד חשוב לדעת ולבדוק?

סדנאות מעגלי המתופפים מתאימות לכל גיל ונעשות בקבוצות של ילדים בודדים עד 20 ויותר. צוות המתופפים המנוסה מעניק לכל ילד את ההדרכה ותשומת הלב הראויה, ומצליח לשלב באופן מושלם לימוד והעשרה לצד כיף גדול והנאה. העלויות הכספיות משתנות בהתאם לנסיבות השונות (מספר הילדים, מספר השיעורים, תאריכים מבוקשים...) אך בהחלט שוות לכל כיס. כמובן שההצלחה הביאה עימה להקות ומפעילים רבים, חלקם טובים ומקצועיים יותר וחלקם פחות. לכן חשוב לבדוק את רקע הלהקה/המפעיל הפוטנציאלי, לצפות בסדנה/שיעור במו עיניכם, להתרשם מחברי הצוות ואישיותם ולשאול את כל מה שחשוב בעיניכם. 

אז אם גם אתם מתגוררים בארץ, צפון, מרכז, דרום ומחפשים פעילות מרתקת ומהנה לילדים שתוציא מהם את המיטב, מעגל מתופפים לילדים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. נפרדים מהאייפון, אומרים שלום לוואצ' אפ ומחזירים את היופי של פעם. תבלו!


מעגל מתופפים לילדים
 

מעגל מתופפים לילדים  – הקצב הגיע לצפון, למרכז, ולדרום.

מעגל מתופפים לילדים בארץ, רוצים שילדכם יחוו חוויה קצבית ושמחה באירוע שלכם?
הזמינו יוסף המתופף לימי הולדת, להפעלות בגנים, בתי ספר, מעגל מתופפים לילדים בקריות עם יוסף המתופף 052-3766088.

ברגעים אלו ממש ובכל רגע אחר, תוהים מאות אלפי הורים ברחבי הארץ כיצד השתנה דור הצעירים של ימינו לעומת זה הקודם. היכן הימים בהם ילדים היו משחקים בחצרות, במגרשים וברחובות עד רדת החשיכה? האם ישובו הימים בהם החיבור בין הילדים היה מתרחש באמצעות פעילות ומשחק, ולא דרך מסכי המחשב והטלפון?  אך יש גם הורים אחרים. הורים רווי נחת. אלו שמאזינים לחוויות שילדיהם מספרים להם בהתלהבות אחרי פעילות נוספת של מעגלי המתופפים שכבשו את תשומת הלב של אלפי ילדי הקריות והצפון. אלו הילדים שמחזירים עטרה ליושנה, וזוהי הסדנה שמביאה את הקצב והשמחה לעולמם של הילדים. מעגל מתופפים לילדים חוויה אמיתית
.
מקצבים מסביב לעולם
סדנאות תיפוף  לילדים 


סדנאות תיפוף מלהיבות מוסיקה מקפיצה משחקי קצב מדליקים 
חווית התיפוף עם יוסף המתופף
- מומלץ בחום 


קייטנות, צהרונים הפעלות כיפיות לילדי הקיבוצים מושבים דתיים ועוד