סדנאות גיבוש לילדים - גיבוש עם יוסף סדנאות

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

סדנאות גיבוש לילדים

 סדנאות גיבוש לילדים – מדוע זה כל כך כדאי?

הרעיון של סדנאות גיבוש לילדים החל לפני עשרות שנים באמצעות תנועות הנוער, אך צבר פופולאריות של ממש בשנים האחרונות. היתרונות של כל סדנא שכזאת רבים – הילדים יוצאים מהבית, זוכים לפגוש את הטבע פנים מול פנים (ולא באמצעות תמונות באינסטגרם), הם מתקשרים זה עם זה ובסופו של דבר נוצרות חברויות חדשות שמחזקות את הגיבוש ביניהם. בנוסף סדנאות אלו הוכחו כמשפרות אלמנטים שונים של חשיבה, יצירה, טכניקה וכדומה (בהתאם לאופי הסדנא) ועוד. בקיצור – כולם מרוויחים מכמה שעות של הנאה אינסופית.

סדנאות גיבוש לילדים – מתופפים ופותרים

אז אלו סדנאות גיבוש לילדים תוכלו למצוא ברחבי הארץ? ובכן, הרשימה ארוכה ומגוונת:
•     נתחיל את הסקירה בסדנא הכי קצבית שיש – סדנת מתופפים. באמצעות מדריך מוסמך, יוצרים הילדים פסיפס קצבי ונפלא של מוסיקה, ריקוד והנאה. מעבר לכיף הגדול, הסדנאות שמתקיימות בקבוצות של עשרה ילדים ומעלה הוכחו כמשפרות אלמנטים רבים בתחום הטכניקה והקורדינציה של הילדים. הסדנא מתאימה לבנים ובנות כאחד, מגילאי גן ועד לכיתות בית הספר היסודי הגבוהות. מומלץ בחום ובקצב!

•    ממשיכים עם יום גיבוש אתגרי רווי משימות והפעלות, עם סדנא מרגשת ומלהיבה שגורמת לילדים לעבוד בשיתוף פעולה, לחשוב, לשרוף אנרגיה ובעיקר ליהנות. סדנת הגיבוש מורכבת משלל משימות שונות ויצירתיות בטבע בסגנון "המרוץ למיליון". בין המשימות האהובות ביותר ניתן לציין את מבוך הכדורים, משימת פתיחת הכספת, שדה מוקשים, חציית נחל תנינים ועוד. הילדים לומדים על חשיבות עבודת הצוות ונהנים מיום מלא הרפתקאות.

סדנאות גיבוש לילדים שאוהבים לבשל וליצור

•    ואי אפשר לדבר על סדנאות גיבוש לילדים, בלי להזכיר עוד סדנא שצברה פופולאריות בשנים האחרונות והיא סדנת הבישול בטבע. כל מילה מיותרת על הסדנא שתשאיר לילדכם טעם טוב בפה. הסדנא משלבת בין לימוד ומתן כלים בסיסיים לבין רצף של כיף והנאה. מרבית הסדנאות מתמקדות באפייה ומתוקים, אבל לא רק. הסדנא, המיועדת לגילאי 6 עד 13, מתקיימת בכל רחבי הארץ בקבוצות של 6-10 ילדים.
•    את כבוד הסיום נעניק בהרבה אהבה לסדנאות היצירה והאומנות – מדובר על סדנאות גיבוש לילדים הכוללות נגיעות בשלל תחומי היצירה, בראשם פיסול, ציור ועוד. סדנאות אלו לא דורשות ידע או יכולת ראשוניים, אלא רק ראש פתוח ורצון אמיתי וכנה ליצירה משותפת עם כל החברים. מומלץ בחום!

סדנאות גיבוש לילדים – כל כך כיף להתגבש

למרות שלפעמים נדמה שאין דרך לגרום לילדים לנטוש את הפייסבוק, הטלוויזיה ומשחקי המחשב, ישנה דרך אחת שמצליחה להוציא את הטוב שבילדים של כולנו. אנחנו מתכוונים כמובן לכל אותן סדנאות גיבוש לילדים, שמתקיימות במסגרות השונות- בבתי הספר, גני הילדים ואף בתנועות הנוער. רוצים לדעת יותר? הישארו עימנו.