סדנאות תיפוף בצפון - סדנת תופים דינמית עם יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> סדנאות תיפוף >> סדנאות מתופפים בצפון

סדנאות תיפוף בצפון – כל המידע שחשוב שתכירו

זה החל לפני שנים אחדות על אש קטנה. כמה חבורות ישראלים שחזרו מטיול ארוך בדרום אמריקה, בהודו או באפריקה והחליטו להביא את המקצבים הנפלאים לארץ הקדושה באמת. כיום זו כבר תופעה של ממש, לא כזאת שבאה ונעלמת באותה המהירות. בכל שבוע מתקיימות עשרות סדנאות מתופפים בצפון הארץ והמספרים רק הולכים וגדלים. בראש הצוות – מתופף מקצועי, לצידו (לא תמיד) עוזר ומסביבו, לרוב, שניים עד עשרים "חניכים" בגילאים שונים, אך עם רוח אחת משותפת – קצב, שמחה והרבה! הסדנאות נמשכות בין מפגש אחד של כמה שעות ועד מספר מפגשים, בהם תוכלו לשפר את טכניקת התיפוף שלכם בהדרגה. מרבית הסדנה מעשית, תזכו לתופים שונים לתרגול, ובסוף אין מבחן אלא רק תיפוף קבוצתי מהנה. אגב, גם אם חוש הקצב שלכם נחשב למושא לבדיחות אצל החבר'ה, הסירו דאגה מלבכם. כדי להפוך במהרה למקצועני תיפוף, אין צורך בידע מקדים או חוש מיוחד. אם ילדים מצליחים, גם אתם לא תיכשלו. באחריות.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים סדנאות מתופפים בצפון?

החלטתם להיכנס לקצב הנכון? מצוין. בחרו אחת מבין אותן סדנאות מתופפים בצפון על פי הפרמטרים הבאים: מתי החלה הסדנה לפעול? מה משך המפגשים וגמישות ימי הסדנה? היכן היא מתקיימת? מה גודל הקבוצה בה תשתתפו? אילו סגנונות ומקצבים נלמדים ומתורגלים לאורך ימי הסדנה? האם ישנו עוזר למדריך הראשי או שהוא נמצא לבדו? מה מחיר הסדנה? אילו ביקורות מופיעות לגבי הסדנה והמדריך? ועניינים נוספים לפי ראות עיניכם. נציין שאם חשקה נפשכם בסוג מוסיקה ומקצב מסוימים, כל שעליכם לעשות הוא לבקש. אין מתופף שיאמר לכם לא. הסדנאות מתאימות לימי גיבוש לעובדים, ימי כיף לתנועות נוער, פעילות חינוכית לבתי ספר ועוד. 

סדנאות מתופפים בצפון – שווה כל שקל
המחיר עבור סדנאות מתופפים בצפון תלוי כמובן באיכות הסדנה ובמקצועיות ומוניטין המפעיל. ובכל זאת, מחיר סדנה מרובת משתתפים בת מספר שעות תעלה כ-60-80 ₪ עבור כל משתתף. לסדנה פרטית יותר תשלמו כ-100-150 ₪ ל"שיעור" בן שעתיים. מחיר התיפוף שווה כל שקל! 

סדנאות תיפוף בצפון – פרצי שמחה ותיפופים בצפון הארץ 

מאות אלפי ישראלים בוחרים לעלות צפונה מדי שנה כדי להירגע ו"ליהנות מהשקט הממכר". אבל לשני מיליון התושבים מחדרה וצפונה נמאס לפעמים מהשקט, וזה בדיוק הרגע בו נכנס הצפון לקצב מסחרר עם סדנאות תיפוף נפלאות וממכרות. אז אם גם אתם חיים באזור חיוג 04 ומתחשק לכם לפעמים להפסיק לשמוע את ציוץ הציפורים, הגעתם למקום הנכון. סדנאות מתופפים בצפון – מכניסים קצב לשקט!
צעדת רמת ישי  השנתית
13.2.16 
בהשתתפות המונים ,שנהנו גם ממעגל מתופפים והפעלה קצבית במיוחד.

באלבום משפחה מקסימה שפירגנה עם תנוקת מדהימה.
וילד מתוק שהירכיב מערכת דרבוקות וניגן להנאתו.