סדנאות תיפוף - סדנאות תיפוף לילדים - יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> סדנאות תיפוף >> סדנאות תיפוף לילדים

סדנאות תיפוף לילדים

אז מה כוללות אותן סדנאות תיפוף לילדים?

ובכן, החגיגה מתחילה בהתכנסות והסברים קצרים, במהלכם זוכה כל חניך לתוף אישי, לרוב מסוג דרבוקה. הסדנא מתבססת לרוב על שלושה 'מרכיבי עלילה' שונים: הבסיסי – תיפוף יחיד, בו לומד הילד טכניקות תיפוף שונות, שימוש נכון בזרועות ובכפות הידיים, ישיבה נכונה וכו'. בשלב השני לומדים החבר'ה לתופף כמלווים למתופף סולו. המדריך הוא מנהל השלב הזה, כאשר על החניכים להצטרף אליו בליווי קצבי. השלב האחרון הוא שלב הלהקה, בו שיתוף הפעולה, הבנת מקומו של היחיד בקבוצה, הרמוניה ושיתוף פעולה הם מרכיבים משמעותיים בדרך להצלחה.
סדנאות תיפוף לילדים – הרבה יותר מסתם הנאה
סדנאות התיפוף השונות עובדות על אספקטים שונים אצל הילד המשפיעים עליו בתחומים רבים אחרים: החל מהדברים האלמנטריים והברורים כמו שיפור טכניקת וקורדינציית הגוף, דרך כושר גופני ושריפת קלוריות מואצת (למי מהילדים שימשיך לתופף באופן עצמאי) ועד לרמה המנטאלית, המתאפיינת בשיפור הביטחון והדימוי העצמאיים, הבנת הצורך בשיתוף פעולה, רכישת חברים חדשים ויצירת פעילות שונה ומלהיבה. ניתן למצוא סדנאות טיפול לילדים בכל רחבי הארץ דרך מספר חברות המתמחות בעניין. חשוב לוודא שהחברה בה אתם מעוניינים לבחור אכן מתאימה ומנוסה מול קבוצת הילדים הרלוונטית. בנוסף יש לבדוק את ניסיון המדריכים, האינטראקציה שלהם עם הצעירים ואופן התנהלות הסדנא בכלליות. בילוי נעים! 

סדנאות תיפוף לילדים – גם נהנים, גם לומדים

בזמן שמאות אלפי ילדים ברחבי ישראל שקועים כל היום במסכים השונים ורואים את אור השמש רק אם היא מופיעה בסרטון ויראלי שהופץ, ישנם מאות ילדים שמוכיחים שהתקווה לדור של ימינו טרם נמוגה. הילדים הללו, שזוכים לפעילות מקפיצה, משעשעת, חינוכית ומגבשת, ימליצו בחום, אם תשאלו אותם, על סדנאות התיפוף שכבשו את ליבם. במה בדיוק מדובר? ולמה כדאי גם לכם לחפש סדנאות תיפוף לילדים המתוקים שלכם? הישארו עימנו.


מה תרצו לדעת על סדנאות תיפוף לילדים?

נתחיל, ברשותכם, מהפרטים הטכניים: סדנאות התיפוף השונות מתאימות לילדים מגילאי שנתיים ומעלה. הקבוצות המשתתפות בסדנא מחולקות על פי גילאים – 2-5 סדנא לגיל הרך, 6-12 סדנאות תיפוף לילדים ו-13 עד 17 הן סדנאות הנוער. וכן, יש גם סדנאות למבוגרים. אורכה של סדנא ממוצעת נע בין 40 דקות לגילאים הרכים ועד שעה וחצי לגדולים יותר. מספר המשתתפים נע, במרבית המקרים, בין עשרה לשלושים. הסדנא מתאימה למגוון רחב של אירועים ונסיבות, כמו ימי הולדת ואירועי שמחה אחרים, פעילות גיבוש לתלמידים, פעילי תנועות נוער וכדומה. 
סדנאות תיפוף לילדים