סדנאות תיפוף - סדנאות מוזיקה לילדים - יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> סדנאות תיפוף >> סדנת מוסיקה לילדים

סדנת מוסיקה לילדים

סדנת מוסיקה לילדים – מה לומדים בדיוק?

סדנאות מוסיקה רבות לילדים מתקיימות בכל רחבי הארץ בקבוצות שונות (לרוב ארבעה עד חמישה עשר ילדים), במרבית המקרים בטבע תחת כיפת השמיים ומשתתפים בה בנים ובנות מקשת גילאים רחבה (החל מזאטוטי גן חובה ועד בוגרי בית הספר היסודי ואף גדולים יותר). במרכז כל סדנת מוסיקה לילדים – מדריך אחד מנוסה ומקצועי מתחום המוסיקה ולצידו, שלל כלי נגינה, הקשה, נשיפה, תיפוף ועוד, שכלל הילדים עתידים להתנסות בהם. הסדנה אורכת בין שעה וחצי לשלוש שעות, למעט סדנאות חריגות ארוכות יותר, כשההורים, כמובן, מוזמנים לצפות בילדיהם נהנים, לומדים ומנגנים.

במה סדנת מוסיקה לילדים תורמת להם מלבד כיף והנאה?

אז מה באמת לומדים הילדים במהלך הסדנה? ובכן, כמו בכל סדנה, גם סדנת מוסיקה לילדים באה להעשיר את עולמם בתחומים שונים, מעבר להנאה שהיא יוצרת. כיצד היא עושה זאת? ראשית, הילדים לומדים על כוחה של עבודה צוות, של השיתופיות, של "הלהקה". מצליל יחיד כמעט חסר משמעות הם מייצרים הרמוניה של תיאום, מקצב ומוסיקה. צליל של יחיד יוצר למעשה מוסיקה של קבוצה מגובשת. שנית, הסדנה משפרת אלמנטים הקשורים בחלוקת קשב, קורדינאציה, טכניקות שונות של עבודה במקביל על מספר אלמנטים (הקשה ונשיפה יחד, למשל) ועוד. למרות שלא מדובר בסדנה ארוכה, לא תאמינו כמה חברויות נוצרות במסגרתה. כמה צעירים בוחרים להשקיע במוסיקה כתחביב – עניין מבורך לכל הדעות. בשורה התחתונה, רק דברים טובים ייצאו לכם מרישום ילדכם לסדנת מוסיקה שכזאת. 
 
סדנת מוסיקה לילדים – מה חשוב לבדוק לפני הבחירה?
בבחירת סדנת מוסיקה לילדים, אל תחשבו ש"כל הסדנאות אותו הדבר". התרשמו מהמדריך / צוות המדריכים, חפשו ביקורות, בקשו המלצות ממכרים ושוחחו עם מנהל הסדנה לגבי תוכנה והנעשה בה, חפשו בגוגל תמונות, כי תמונה אחת שווה אלף מילים.

סדנת מוסיקה לילדים
סדנת מוסיקה לילדים – מנגנים, יוצרים, נהנים
נסו לדמיין את עולמינו בלי מוסיקה כלל וכלל. הצלחתם? גם אנחנו נכשלנו בגדול. המוסיקה מלווה את חיינו בכל עת. בכוחה לעורר חושים, ליצור ריגושים ולעשות קסמים. בדיוק בנקודה הזאת, שבין הקסם לרגש, נכנסות כל אותן סדנאות מוסיקה ייעודיות לילדים והופכות את עולמם של הצעירים למקצב נעים של צלילים. מה לומדים בכל סדנה שכזאת ומה הערך המוסף של כל סדנת מוסיקה לילדים שתבחרו בה? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.
סדנת כלי הקשה ליום הולדת

סדנת כלי הקשה לילדים ביום הולדת -בחירה מצוינת