מעגל - מעגלי | מתופפים בדרום - הפעלות לקייטנות בדרום 052-376608

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> מעגל מתופפים לילדים >> הינו והמלצות >> אודות >> מעגל מתופפים בדרום
מעגל מתופפים בדרום

מעגל מתופפים בדרום

מעגל מתופפים בדרום, מעגל מתופפים בדרום המדברי.
אנחנו תמיד שמחנו ושמחים להגיע לדרום , אנו רואים את הירידה דרומה כחוויה מרגשת וכיפית, כל הזמן יש לנו חוויות מאוד משמחות בדרום.

מעגלי מתופפים בדרום - מגיעים לכל מקום

במשך שנים הגענו לצעדת ליל ירח בפסטיבל בתמר כשהוא באמת היה פסטיבל של חיבור אמיתי לטבע, אנחנו מגיעים לעשות גיבוש והמון שמייח במאהלים הבדואים, לימי הולדת אפילו לבדואים במעגל מתופפים בפארק חלילית בבאר שבע מקום מקסים, לקיבוצים לאחרונה הינו במשמר הנגה ועין השלושה, באירועי קידום מכירות בחצבה שבערבה, במצוקי דרגות שבים המלח באירוע בר מיצווה מדהים עם אקסטרים טבע וג'יפ,ימי הודלת באשדוד, אשקלון, קרית גת, אירוע שבועות לבית הספר שבנהורה ובמושב לכיש ולאחר מכן ראו כי טוב הזימינו אותנו לקייטנות, הפתעות של מעגל מתופפים  באמצא מסלול במדבר בלילה וביום. ימי גיבוש לחברות ועוד ועוד
מעגלי תופים בדרום עם יוסף המתופף
מעגל תופים בדרום
מעגל מתופפים בדרום - מושבים קיבוצים

מעגל מתופפים בדרום - צעדות ליל ירח
 

צעדת ליל ירח בדרום בנחל חימר או, נחל פרצים או נחל חוורים זו חוויה בלתי רגילה למשתתפים. השתקפות הצוקים לאור הירח זה מראה מרהיב שנחרט היטב בזכרון המשתתפים. העצמת החוויה עם מעגל מתופפים בואדי, דבר שעובד על כל החושים ויוצר שילוב וסינרגיה מדהימה לגוף לנפש ורוממות רוח בלתי רגילה.

אחת המשתתפות בצעדת ליל ירח בנחל פרצים בדרום תיארה את האירוע כך
צעדנו בנחל ונהנו מהשקט וממראה המרהיב של אורו של הירח בואדי וכשלפתע כמעיין המתגבר שמענו מרחוק הלמות תופים במקצבים סוחפים וככל שהתקרבנו יותר נסחפנו עד שהתגלה לנו מראה מרהיב של אנשים מתופפים בתופים אפריקאים ועמם קהל גדול של כמה עשרות אנשים שמנגנים ביחד מקצב סוחף. צלילי התופים נגעו בנו בלב ולא יכולנו להשאר אדישים לאנרגיה המטורפת הזו ופצחנו במחול עד אור הבוקר.