מעגל מתופפים ייחודי לילדים עם יוסף המתופף

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

מעגל מתופפים ייחודי לילדים

מה עושה את המעגל מתופפים עם יוסף המתופף למלהיב ומוצלח?

הילדים חווים חוויה מהנה, עם ערך מוסף גבוה חוויה שמעודדת יצירתיות וביחד ובשמחה. הם מרגישים שהם עושים ומנגנים בצורה משמעותית שמגובה בהעצמה רבה. המוסיקה שאני מביא להם חלק גדול מימנה זה המוסיקה שהם שומעים בבית אם זה מוסיקה אתנית או מוסיקה מהפולקלור הברזילאי והאפריקאי.

כל מעגל מתופפים שיש בו השראה ויצירתיות הוא מעגל מתופפים מוצלח.

אחת המטרות היא להלהיב ולרתק את הילדים. אני עושה זאת בדרך הנגינה שלי בכלי ההקשה המיוחדים שאני מביא והסוד השמור אני מוסיף לכלים האלה סיפור ודבר זה תופס חזק את הילדים גם סיפורים מסורתיים שמעוררים את דמיונם הפורה של הילדים ומכפלת העצמה של הסיפור הוא נגינה בכלי ההקשה עם הסיפור, כך אני יכול להוסיף תחושות של עניין ואתגר לסיפורים ולחוויה של משתתפי סדנת התיפוף

במעגל המתופפים כל ילד הוא עולם ומלואו.

פעמים רבות משתתפים ילדים שמביאים איתם כלי נגינה או תופים מהבית, הם מביאים את הכלים כי בדרך כלל הם ייחודיים ורוצים גם פרגון, במסגרת המוסיקאלית הייחודית הזו שכל הכיתה משתתפת. אצלי ילדים כאלה אני  "מרים אותם" אני מושיב אותם לידי וביחד אנו מנגנים מקצבים או מלווים קטע נגינה שהילד אוהב, ומניסיון לפעמים זה אירוע משנה מציאות לילד וזה בא לידי ביטוי בביטחון העצמי, במעמד החברתי, ובכלל באינטראקציה החיובית עם כל הסובב אותו. כמו כן יש ילדים ששרים ישנם ילדים שרוקדים כל אחד מקבל בסדנא את תשומת לב המתאימה.

מעגל מתופפים לילדים "קרשנדו" מתגבר

הכוונה למבנה הפעילות של מעגל המתופפים, במעגל המתופפים יש את הכלים והדרך להלהיב את הילדים, מעצמה נמוכה עד לשיא שהוא לקראת סוף הפעילות.

כמו כן אנו עושים העמדה שזה סידור התופים וכלי ההקשה שיוצרת סקרנות וצפייה כבר בכניסה של הילדים לאולם, ממשיכים בהופעה קצרה שבה אנו מנגנים לילדים עם התופים וכלי ההקשה המיוחדים וכל זאת בדרך שתלהיב את הילדים, ממשיכים בנגינה משותפת שבו מקישים בתופים ובכלי הנקישה וכך נוצר לנו מקצב שנעים לאוזן ונוסיף לכך מוסיקה דינמית אז כבר פה אנו משלבים תנועה משחק וכך אנו נכנסים למסיבה של מוסיקה תנועה וקצב.

לסיכום כל זה הופך את מעגל המתופפים ליצירה משותפת מגובשת המנגנת בהתלהבות מקצבים בתופים וכלי ההקשה.