סדנאות למשפחות בצפון - יוסף סדנאות בצפון

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

דף הבית >> סדנאות למשפחות בצפון

סדנאות למשפחות בצפון

סדנאות תיפוף למשפחות של יוסף המתופף היא מהסדנאות המומלצות ביותר בתחום סדנאות למשפחות בצפון, כי הילדים נחספים לכלי הקשה מעניינים, המפעיל יודע לרתק את הילדים, ההורים פעילים במסגרת סדנה למשפחות בצפון ובסופה כולם מתופפים ורוקדים ומשחקים בכיף גדול.
ביוטיוב - פעילות סמבה בסדנאות תיפוף למשפחות בצפון.

סדנאות למשפחות בצפון ובכלל, מתי זה טוב ולמי?

התשובה לשאלה של סדנאות למשפחות ומשפחה בצפון ובכלל היא – שבכל עת אפשר למצוא סיבה למסיבה, כך תמיד אפשר למצוא סיבה לסדנה. הסיבות הן מגוונות ורבות. יומולדת לסבא שמוליק,
סדנת שף עם הומור – סבא שמוליק אולי ישתתף בעצמו, אך תמיד הוא נהנה ליראות את כל הנכדים עסוקים ונהנים מההומור ומהאוכל הטעים. יצאתם עם המשפחה ועם המשפחה המורחבת לצימר, טיילתם ראיתם אטרקציות והגיע הערב. מה עושים עם הילדים? אפשר להזמין משהו קליל כמו ליצן שישעשע את הילדים והמשפחה. יצאתם עם חוג המשפחות והילדים לטיול, באמצע מסלול או בסוף מסלול, יכולה לחכות לכם פעילות מפתיעה ומהנה לכל המשפחה. 
יוטיוב עליז במיוחד הפעלות להורים וילדים

סדנה למשפחה בצפון – מחיר ממוצע של סדנאות למשפחות

העלות של סדנאות תלויות בהרבה גורמים. בפסקה זו ובקצרה ננסה למנות את הגורמים. אמן שצריך להגיע אליכם, העלות של הנסיעה תשוקלל במחיר. סדנה שיש בה חומרים מתכלים או חומרים למוצרים שתיקחו הביתה איתכם גם תהיה כלולה במחיר.
סדנה עם מפעיל או אומן בעל מוניטין  יתכן שידרוש מחיר גבוה יותר ב20% יותר. הזמנת סדנה בעונות של חופשה, גם הן יהיו יקרות יותר. סדנה המומלצת על ידי בעל הצימר שבו אתם נמצאים או מפיקים, ההמלצה היא לא בחינם הוא מקבל אחוזים ואתם משלמים על זה. 
בתמונה סדנת תיפוף לילדים

סדנאות למשפחות בצפון – תיכנון ועלויות

הסוד הוא בתכנון מראש ואם אפשר שיהיה תכנון מדויק ואמין.
אם אתם יודעים כמה משפחות משתתפות זה נהדר. תבדקו בזאפ, עלות של סוג הסדנה שאתם רוצים. המחיר אמור להיות בין 900 ש.ח ל 1200 ש.ח למפעיל מקומי. אם אתם מזמינים מפעיל  שאתם רוצים אותו מאוד ויש הוצאות נסיעה אז יתכן שיצטרכו לשלם עוד 200 – 300 שקלים עבור הנסיעה למקום הסדנה. סדנה אמורה להמשך בין שעה לשעה וחצי תלוי בנושא.

סדנאות למשפחות בצפון – מציאת מעביר סדנה שמתאימה.
כפי שהוסבר אם אתם תיפנו ותימצאו מפעיל בעצמכם המחיר עשוי להיות זול יותר ב 20 - 30 אחוזים 
ממפעיל שמגיע אלכם מחברת הפקה או מהמלצה של בעל עניין.
אחת הדרכים היעילות למצוא סדנה היא בגוגל כמובן, לאחר שחיפשתם ומצאתם סדנה שמתאימה למשפחות, תלכו לתמונות וליוטיוב, וחפשו תאריכים כך תוכלו לדעת אם בעל הסדנה בעל ותק ואם עדין הוא עדכני בפעילות שלו.כמו כן תוכלו לבקש מהמפעיל שישלח לכם סרטונים או תמונות לוואצטסאפ שלכם. יוטיוב של סדנת תיפוף למישפחות בטבע

סדנאות מומלצות למשפחות – שעות מומלצות לביצוע הסדנה.

אם אתם לנים, עדיף להזמין את הסדנה לפני או אחרי ארוחת הערב בסמיכות לשעת השינה.
טיפ: מומלץ להזמין סדנה שכוללת גם פעילות שההורים יכולים להשתתף לדוגמא: סדנת תיפוף וכלי הקשה לכל המשפחה שאחר כך מתופפים ורוקדים, עם המוזיקה של המפעיל. סדנה תיפוף מהסוג הזה מעביר יוסף המתופף מצורף קישור לעמוד התמונות בגוגל של יוסף המתופף.
יוסף המתופף, סדנאות תיפוף בצפון
יוסף המתופף / מעגל מתופפים בצפון