מעגל מתופפים - יוסף המתופף - Drumming - סדנת תיפוף משפחתית בצפון

מעגל מתופפים |  לילדים |

סדנאות תיפוף  |  הפעלה לקייטנה


מתמחה בתיפוף לבעלי צרכים מיוחדים.

לחץ כאן  052/3766088

yosi.panso6@gmail.com
 

סדנת תיפוף משפחתית בצפון

סדנת תיפוף משפחתית עם יוסף המתופף / הקסם כבר בפנים

סדנת תיפוף משפחתית התיפוף, פעילות מהנה ומרגשת שיכולה לקרב בין בני המשפחה בגילאים שונים ילדים אבא סבתא אימא וסבתא. בעקרונות המיומנות התיפוף מקדמת גם עבודת צוות, תקשורת וביטוי עצמי. סדנת תיפוף משפחתית היא דרך מצוינת ללמוד מיומנויות חדשות, ליצור קשר עם אנשי המשפחה  וכל זאת כזיכרון נהדר ובלתי נשכח.

לסדנת תיפוף משפחתית יש ערך מוסף גבוהה. מפחיתים מתח ואגרסיות מילוליות, משפרים  קואורדינציה ומיומנויות מוטוריות וגם את התחושה הטובה וגם את הביטחון הקולקטיבי של אחד בשני במשפחה. תיפוף הוא גם דרך מצוינת להתחבר לאחרים וליצור תחושת שייכות משפחתית. במסגרת סדנאות משפחתיות, תיפוף יכול לסייע גם בקידום ופיתוח אינטראקציה משפחתית חיובית ותקשורת בין בני המשפחה.

איך נדע איזה מנחה סדנאות תיפוף משפחתיות טוב להזמין

כשמארגנים סדנת תיפוף משפחתית, חשוב לבחור מנחה מנוסה, על המנחה להיות בעת מס' מיומניות כתנאי בל יעבור אם רוצים לתת סיכוי לסדנה להצליח. המיומנות הראשונה במעלה זה אהבה רבה למקצוע, הבנה רבה בנפש האדם וילדים, יכולת לקיום יחסי אנוש מעולים, ניסיון רב באינטראקציה עם קהל מורכב ומגוון, שולט באופן מוחלט בתחום התיפוף ובמטודות של הפעלה והקנית ידע, יכולת ורבלית מעולה ומותאמת בצורה מעולה לכל שכבות הגיל, יכולת גמישות רבה וקשב רב עם לקהל.

איזה כלי הקשה יהיו בסדנת תיפוף משפחתית  לקהל המשתתפים.

כמו כן, חשוב לבחור את המכשירים הנכונים לסדנה. תופי ידיים, כגון ג'מבים ודרבוקות, נהדרים למתחילים וניתן לנגן אותם על ידי אנשים מכל הגילאים והיכולות. אם המשפחה שלך מתקדמת יותר, שקול לשלב כלי נגינה אחרים כגון בונגו או טימפני.

במהלך הסדנה, המנחה יוביל את המשתתפים בשורה של תרגילים ופעילויות שנועדו לבניית מיומנויות וקידום עבודת צוות. אלה עשויים לכלול תרגילי קצב, אימפרוביזציה ונגינת אנסמבל. המנחה גם ייתן הדרכה לגבי טכניקה נכונה ובטיחות.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של סדנת תיפוף משפחתית הוא ההזדמנות ליצור מוזיקה ביחד. זו יכולה להיות חווית חיבור רבת עוצמה עבור בני המשפחה ויכולה לעזור לבנות אמון, כבוד והבנה ביניהם. הסדנה תסתיים בהופעה בה יוכלו בני המשפחה להשוויץ בכישוריהם החדשים וליהנות מפירות עמלם.

לסיכום, סדנת תיפוף משפחתית היא דרך מצוינת לקרב משפחות ולקדם עבודת צוות, תקשורת וביטוי עצמי. מדובר בפעילות שמתאימה לאנשים בכל הגילאים ובכל רמות המיומנות ומציעה יתרונות רבים למשתתפים. כשמחפשים סדנת תיפוף משפחתית, חשוב לבחור מנחה מוסמך ואת הכלים הנכונים, ולזכור שהמטרה הסופית היא ליצור מוזיקה ביחד וליהנות כמשפחה.